Tim Polygona napravio je dvije stvari kako treba, stoji u izvješću. Agresivno je angažirao talente iz velikih globalnih tehnoloških kompanija kao što su Amazon, YouTube i Airbnb, a s druge je strane uspio uspostaviti suradnju s najvećim svjetskim brandovima koji imaju golem broj potrošača.
Polygon su između ostalih odabrali Starbucks, NuBank, Reddit, Draftkings, Robinhood i, što je trenutačno najvažnije, Meta/Instagram.
Polygonova izvorna kriptovaluta, MATIC, ojačala je 30 % u dva dana prošlog tjedna, nakon što je Meta objavila da će predstaviti alat koji će korisnicima Instagrama omogućiti kovanje i prodaju nezamjenjivih tokena (NFT) koje pokreće Polygon.
„Ovo je dovelo Polygon u jedinstvenu poziciju da bude Web3 platforma za milijune korisnika, a kroz rast MATIC tokena tržište je počelo nagrađivati Polygon za izgradnju kroz medvjeđe tržište“, kaže se u analizi.
Bernstein kaže da je Polygon bio pametan, provodeći strateške akvizicije tijekom tržišta bikova koje je završilo prošle godine. Angažirao je više timova za izgradnju zero-knowledge (zk-rollups) proizvoda za skaliranje na Ethereumu.
Zk-rollups pomažu u obradi transakcija odvojeno od glavne mreže kako bi se povećala brzina i smanjili troškovi.
Tijekom trenutačnog pada tržišta Polygon je uspio izgraditi aktivno rješenje za zk-rollups, s nadolazećim lansiranjem. To omogućava Polygonu da prevlada tehnološku barijeru i izgradi dugoročnu platformu za skaliranje.
Budući da je izgrađen kao platforma kompatibilna s Ethereum VM (virtualnim strojem), koristi standardni Ethereumov jezik i alate i ether (ETH) kao valutu na cijeloj platformi, navodi se u bilješci.
Polygon prelazi s „potencijalne kanibalizacije“ Ethereum blockchaina na gotovo besplatnu platformu za skaliranje, vraćajući vrijednost Ethereum ekosustavu. Stoga Polygonov uspjeh postaje uspjeh Ethereum ekosustava, smatraju iz Bernsteina.