MOOAR podržava NFT-e iskovane na Ethereumu i Solani, a nudi više od STEPN-ovih vlastitih digitalnih tenisica. Tržište podržava druge NFT-e iz oba spomenuta blockchaina i imat će vlastitu platformu za lansiranje debitantskih projekata vanjskih kreatora.
MOOAR će naplaćivati autorske naknade za prodaju na sekundarnom tržištu, obično 5 do 10 % naknade koja se uzima od prodajne cijene. Za razliku od mnogih tržišta koja također uzimaju vlastitu naknadu, MOOAR će umjesto toga naplaćivati mjesečnu pretplatu od 29,90 dolara.
Iz STEPN-a priznaju da bi takav segment mjesečne pretplate umjesto uzimanja provizije od transakcije mogao biti izazovan jer to nije nešto uobičajeno za Web 3 platformu. Međutim, smatraju da ozbiljnim trgovcima tih 30-ak USD može biti plus u usporedbi s uobičajenim naknadama.
Pokretanje MOOAR-a dolazi nakon niza poteza konkurentskih tržišta da ili ignoriraju tantijeme kreatora ili prepuste trgovcima da odluče hoće li ih plaćati ili ne. Trend je započeo u ekosustavu Solane ranije ovog ljeta.
I STEPN je žrtva medvjeđeg tržišta
Brzo se proširio s obzirom na to da su rivali koji su izbjegavali tantijeme oteli tržišni udio vodeće platforme Magic Eden. Magic Eden naposljetku je slijedio taj primjer, učinivši tantijeme kreatorima neobaveznima.
Na MOOAR-u se radi mjesecima i on predstavlja najnoviji potez za proširenje ekosustava oko STEPN-a. Razvojni tim Find Satoshi Laba prethodno je pokrenuo decentraliziranu burzu (DEX) pod nazivom DOOAR u lipnju, i to je najčešće korišteni DEX na Solani u pogledu aktivnih novčanika.
Sam STEPN prošlog je proljeća porastao u popularnosti, navodno premašivši tri milijuna aktivnih korisnika mjesečno na svom vrhuncu, dok je vrijednost njegovih kripto tokena vrtoglavo porasla.
Mobilna aplikacija koristi model „move-to-earn“ kako bi potaknula korisnike na trčanje i vježbanje, pa ih za to nagrađuje kripto tokenima. Međutim, prvo moraju kupiti i opremiti tenisice temeljene na NFT-u kako bi osvojili nagrade.
Igra je brzo pronašla strastvenu publiku ranije ove godine, ali pompa je bila kratkog vijeka. STEPN-ov nagradni token GST izgubio je više od 99 % svoje vrijednosti, dok je broj mjesečnih aktivnih korisnika novčanika koji se povezuju na igru pao 88 % od svibnja.