Ugovorom, koji je navodno načelno bio dogovoren, Crypto.com je trebao preuzeti ulogu sponzora od ruske državne energetske kompanije Gazproma. UEFA, europsko upravno tijelo za nogomet, otkazala je ugovor s Gazpromom u ožujku nakon ruske invazije na Ukrajinu.
Crypto.com je poništio ugovor zbog regulatornih nejasnoća u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Italiji, konkretno radi zabrinutosti oko opsega njegovih licenci za trgovinu i operativni rad ali i radi pada cijena i samog trgovanja kripta, naveli su iz SportBusinessa.
Burza sa sjedištem u Singapuru bila je jedna od najprisutnijih kripto kompanija u sportskom oglašavanju tijekom prošle godine, potpisavši 20-godišnji ugovor sa Staples Centerom u Los Angelesu za 700 milijuna dolara kako bi slavni centar nosio ime kompanije.
Crypto.com uložio je i 150 milijuna dolara u sponzorstva utrka Formule 1. Također je platio 100 milijuna dolara za reklamu s holivudskim glumcem Mattom Damonom nadajući se snažno zaraditi na prošlogodišnjem rastućem tržištu.
Od tada su, međutim, cijene kriptovaluta pale. Bitcoin je pao sa 69.000 dolara u studenom na oko 20.000 dolara u vrijeme pisanja, a industrija se priprema za dugotrajnu i bolnu “kripto zimu“.