Solana Mobile pametni telefon Saga V2 prešao je ključnu granicu od 100 tisuća prednarudžbi koji je ta tvrtka postavila kao preduvjet za nastavak daljnjeg razvoja tog drugog mobilnog uređaja. Sa zaradom od 45 milijuna dolara kapital neće biti problem, a prve se isporuke očekuju početkom 2025.
S najmanje 100 tisuća kupaca koji su već platili 450 dolara tvrtka lakše može održavati politiku prodaje pristupačnog drugog uređaja, za razliku od visokih cijena Solaninog eksperimentalnog prvog telefona koji se izvorno prodavao za 1000 dolara.
Ova prekretnica učvršćuje budućnost za Solana Mobile, dosad jedinog proizvođača telefona s omogućenom kripto tehnologijom koji je pronašao bazu korisnika koji plaćaju i vraćaju se po još. A ne tako davno, samo još prošle godine, održivost je bila upitna.
Ali onda su kripto trgovci shvatili da svaki Solanin telefon dolazi s besplatnim tokenima, što je izazvalo instantnu rasprodaju Sage. Naime, samo količina besplatnog meme token hita Bonka koja je dolazila s mobitelom jedno je vrijeme bila vrijednija od same cijene Sage.
Interes za telefon ili besplatne tokene?
Drugi telefon, slično kao i prva verzija, imat će prilagođene značajke dizajnirane za integraciju kupnje, prodaje, držanja i korištenja kriptovaluta, posebno onih na Solana blockchainu, uz temeljnu funkcionalnost uređaja.
“Teško je pobijediti Apple i druge u specifikacijama kojima se mogu pohvaliti njihovi vodeći pametni telefoni. Zato nam je stvarno stalo do značajki specifičnih za kripto. Pokušavamo izgraditi nešto što ne možete dobiti na drugom uređaju.”, kaže Anatoly Yakovenko, suosnivač Solane.
Još nije jasno jesu li kupci u prednarudžbi zapravo zainteresirani za pametni telefon s omogućenim kripto funkcijama ili na Sagu gledaju samo kao mogućnost osiguravanja Solaninog drugog automata za novac, odnosno besplatne tokene.
Bilo kako bilo, s naručenih 100 tisuća jedinica, a to je granica rentabilnosti što se proizvodnje tiče, Solanin mobitel krči put k dostizanju onoga što je Yakovenko nazvao kritičnom masom korisnika potrebnih za razvoj.
Odnosno, to je ključno za poticanje razvojnih programera aplikacija na izradu igara (koje on vidi kao ključne za postizanje mainstream uspjeha) za Solanin ekosustav i razvoj njihove trgovine aplikacijama, koju Yakovenko želi pozicionirati kao snažnog konkurenta onima Applea i Googlea.