Crypto.com odustao od sponzoriranja Lige prvaka

Mjenjačnica kriptovaluta Crypto.com odustala je od petogodišnjeg sponzorskog ugovora vrijednog 495 milijuna dolara s UEFA-inom Ligom prvaka, elitnim europskim nogometnim natjecanjem, navodi se u izvješću SportBusinessa.

logo kompanije crypto.com

Ugovorom, koji je navodno načelno bio dogovoren, Crypto.com je trebao preuzeti ulogu sponzora od ruske državne energetske kompanije Gazproma. UEFA, europsko upravno tijelo za nogomet, otkazala je ugovor s Gazpromom u ožujku nakon ruske invazije na Ukrajinu.

Crypto.com je poništio ugovor zbog regulatornih nejasnoća u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Italiji, konkretno radi zabrinutosti oko opsega njegovih licenci za trgovinu i operativni rad ali i radi pada cijena i samog trgovanja kripta, naveli su iz SportBusinessa.

Burza sa sjedištem u Singapuru bila je jedna od najprisutnijih kripto kompanija u sportskom oglašavanju tijekom prošle godine, potpisavši 20-godišnji ugovor sa Staples Centerom u Los Angelesu za 700 milijuna dolara kako bi slavni centar nosio ime kompanije.

Crypto.com uložio je i 150 milijuna dolara u sponzorstva utrka Formule 1. Također je platio 100 milijuna dolara za reklamu s holivudskim glumcem Mattom Damonom nadajući se snažno zaraditi na prošlogodišnjem rastućem tržištu.

Od tada su, međutim, cijene kriptovaluta pale. Bitcoin je pao sa 69.000 dolara u studenom na oko 20.000 dolara u vrijeme pisanja, a industrija se priprema za dugotrajnu i bolnu “kripto zimu“.

Što je KYC?

poznati hollywood znak na brdu

Kalifornija donosi zakon o licenciranju kripto tvrtki