Popularni proizvođač automobila uključio je tvrtku za blockchain infrastrukturu Coinweb kao svog pružatelja decentralizirane arhitekture i BNB lanac za podmirivanje transakcija.
Integracija blockchain tehnologije u BMW odvijat će se u dvije faze. Prvo će decentralizirana tehnologija biti integrirana u dnevne operacije BMW-a s ciljem automatizacije dugotrajnih ručnih procesa i pojednostavljenja tvrtkinih usluga financiranja, za što će se koristiti BNB blockchain.
U drugoj fazi projekta Coinweb će razviti prilagođenu Web3 aplikaciju za BMW-ov program vjernosti kupaca. Program će koristiti shemu nagrađivanja koja se temelji na blockchainu za poticanje kupaca BMW Grupe.
Vlasnici će moći koristiti svoje nagrade za kupnju robe i usluga od BMW-a, kao i od povezanog ekosustava u budućnosti, također na Binanceovom nativnom BNB blockchainu.
Govoreći o tome kako će kupci biti nagrađeni u okviru nadolazećeg programa vjernosti, izvršni direktor Coinweba, Toby Gilbert, rekao je da će kupci biti nagrađeni svaki put kada imaju dodirne točke s BMW ekosustavom, bilo da je riječ o kupnji novog automobila ili odlasku na servis.
Interes proizvođača automobila za decentraliziranu tehnologiju nije ništa novo, a BMW je uključen u tehnologiju od 2018. BMW je prvi upotrijebio blockchain tehnologiju kako bi pratio svoju opskrbu kobaltom i osigurao da se proizvodi tvrtke isporučuju prema etičkim praksama.
Osim BMW-a još je jedan popularni njemački proizvođač automobila, Mercedes, dosad aktivno koristio nezamjenjive tokene (NFT) i kripto kovanice kao promotivne alate.
Talijanski proizvođač automobila Alfa Romeo već koristi blockchain tehnologiju za praćenje automobilskih rekorda, dok je Ferrarijev novi ugovor također nagovijestio NFT integraciju.