Godišnjica Mete – što se promijenilo

Tvrtka je promijenila ime 28. listopada 2021., kao izraz rastućih ambicija da izađe izvan okvira društvenih medija i u Web 3 i metaverzum prostor, virtualne svjetove u kojima će potrošači vjerojatno ubuduće provoditi sve više vremena.

Tvrtka je bila vrlo zaposlena u toj jednoj godini. U prosincu 2021. Meta je debitirala sa svojim projektom društvenog umrežavanja virtualne stvarnosti Horizon Worldsom, dok je također otvorila oglašavanje za više kripto oglasa na Facebooku.

U travnju 2022. pojavila su se izvješća da tvrtka razmatra digitalnu valutu dizajniranu za internu upotrebu u metaverzumu, nazvanu Zuck Bucks, iako odtad nisu viđena daljnja ažuriranja projekta.

U svibnju je tvrtka podnijela pet zahtjeva za zaštitnim znakom platforme za obradu plaćanja s podrškom za kriptovalute i digitalnu imovinu, pod nazivom Meta Pay.

U rujnu je Meta objavila da će 2,9 milijardi korisnika imati mogućnost objavljivanja digitalnih kolekcionarskih predmeta i NFT-a koje posjeduju na Facebooku i Instagramu u sto zemalja svijeta, povezivanjem svojih novčanika.

U međuvremenu, 11. listopada, Meta je najavila partnerstvo s tehnološkim divom Microsoftom za uvođenje niza proizvoda iz paketa Microsoft Office 365 u Metinu platformu za virtualnu stvarnost (VR) kako bi pokušala nagovoriti druge tvrtke da rade u virtualnim okruženjima.

Izazovna godina za Metu

Međutim, godina nije prošla bez izazova, osobito kada je riječ o ambicijama tvrtke. Prošlog tjedna glavni izvršni direktor i osnivač Altimeter Capitala nazvao je Metino ulaganje od 10 do 15 milijardi dolara godišnje u metaverzum velikim i zastrašujućim.

Čini se da je Metino izvješće za treće tromjesečje samo učvrstilo takve zabrinutosti, s padom cijene dionica za 23,6 % nakon objave, dok je Metin ogranak za istraživanje i razvoj virtualne stvarnosti Reality Labs objavio akumulirani gubitak od 9,44 milijarda dolara dosad ove godine.

Mnogi se možda sjećaju i fijaska s Metinim Eiffelovim tornjem kada je fotografija avatara izvršnog direktora Mete Marka Zuckerberga kako stoji ispred virtualnog Eiffelovog tornja ismijana zbog blijedih slika.

U međuvremenu, izvješće The Wall Street Journala od 15. listopada sugerira da je tvrtka smanjila svoj mjesečni cilj aktivnih korisnika za Horizon Worlds za više od polovicu, što može značiti da vodeći metaverzum tvrtke ne napreduje prema planovima.

Unatoč tomu, ovaj tehnološki div nastavlja napredovati sa svojim pohodom na Web 3 i druge projekte, uključujući umjetnu inteligenciju, a Zuckerberg je istaknuo da bi tvrtka trebala nastaviti snažno ulagati u takva područja.

Tvrtka je nedavno predstavila svoje najnovije slušalice za virtualnu stvarnost, Meta Quest Pro, tijekom virtualnog događaja 11. listopada, u partnerstvu s Microsoftom i novom računalnom platformom iz Reality Labsa.

Analitičar predviđa snažan rast jednog od ključnih tokena

Revolut pokreće „learn-and-earn“ tečajeve