Durex tek treba dati konkretne pojedinosti o tome kada i kako će napraviti svoj prvi pohod na metaverse i NFT sektor. Međutim, iz patentne prijave tvrtke jasno je da je Durex zainteresiran za aspekte rudarenja kriptovaluta, virtualnih kondoma, kriptovaluta, NFT-ova, medijskih datoteka za preuzimanje i financijske usluga s kriptovalutama.
Spomenimo kako su srednje i velike tvrtke posljednjih mjeseci sve više zainteresirane za metaverzum. Do sada u 2022. više od 3300 patenata povezanih s metaverzumom je registrirano pri USPTO-u od strane robnih marki diljem svijeta.
Među najpopularnijim brendovima koji su poduzeli korake za ulazak u metaverzum su tvrtke kao što su NIKE, Stella Artois, Gucci i Louis Vuitton.
No nisu poznati brandovi jedini koji su zainteresirani za Web 3.0. I XFL, manja profesionalna nogometna liga u Sjedinjenim Državama, nedavno je podnijela prijavu za zaštitni znak za naziv “XFL”, što ukazuje na to da ima planove za ulazak u metaverzum i svijet nezamjenjivih tokena (NFT).
Udruga profesionalnih golfera Amerike (PGA), koja je nedavno otkrila da dovršava sporazume sa Sorareom i Autographom o pokretanju NFT-ova za golf, također je podnijela novu prijavu za zaštitni znak Web 3.0 za svoj logo.
Treba reći kako je metaverzum još uvijek u fazi konceptualizacije. Dok mnogi veliki igrači u tehnološkoj industriji pokušavaju definirati i stvoriti temelje za metaverzum, skeptici upozoravaju da ne postoji jasan način da se odredi u kojem će se smjeru metaverzum razvijati.
Prema istraživanjima, veličina tržišta metaverzuma je procijenjena na 27,21 milijardu USD u 2020. godini, a predviđa se da će dosegnuti 824,53 milijarde USD do 2030. Stoga ne čudi da se tvrtke trude proširiti svoj tržišni potencijal u digitalni svijet. (dailycoin.com)