Airdrop Arbitruma pomaže drugim L2 blockchainima

Hype Arbitrum airdropa pomogao je adresama L2 blockchaina zkSync da skoče više od pet puta u jednom tjednu.

Arbitrum, Ethereumov layer-2 blockchain, najavio je airdrop za svoj upravljački token ARB 16. ožujka, a očekuje se da će primatelji dobiti token do 23. ožujka. Pompa oko njegovog airdropa sada je pomogla drugom L2 blockchainu zkSync, vidjeti značajan rast na tjednoj razini

zkSync je još jedno rješenje za skaliranje sloja 2 za Ethereum koje podržava NFT i atomske zamjene kao i prijenose ETH i ERC20 tokena unutar Ethereum mreže.

Prema podacima koje je podijelila on-chain analitička tvrtka Nansen, više od 39 000 adresa preselilo je preko 871 milijun dolara na zkSync u posljednjih sedam dana. Porast broja adresa koje sele na zkSync porastao je za 5 puta u prošlom tjednu.

Nakon Arbitrum airdropa, zkSync i StarkNet smatraju se mogućim nadolazećim airdropovima s najvećom potencijalnom vrijednošću. 

Dana 17. ožujka gotovo 5000 ljudi položilo je više od 536 Ethera (ETH) koristeći zkSync Bridge, a gotovo 3000 korisnika položilo je više od 234 ETH koristeći StarkNet Bridge.

Analitičari procjenili moguću cijenu ARB tokena

Iako zkSync još nema izvorni token niti je najavio bilo kakav airdrop, entuzijazam oko Arbitrum airdropa potaknuo je mnoge entuzijaste da vjeruju da će u bliskoj budućnosti biti nagrađeni baš kao i Arbitrumovi korisnici.

Što se cijene tiče analitičari su, uspoređujući Arbitrum s vrlo sličnim projektom Optimismom koji već ima izlistan token, izračunali da bi se cijena ARB toke na trebala kretati između 0,64 i 2,07 dolara ovisno u metrici koju su upotrebljavali za usporedbu.

Kripto airdrop je promotivni alat za kripto projekte za stvaranje pompe oko projekta. Kripto projekti koji stoje iza ovih airdropova često izravno polažu digitalne tokene u novčanike aktivnih članova blockchain zajednice kao dar. 

Mnogi od tih airdropova imaju određene unaprijed postavljene kriterije zaslužnosti kojima se nagrađuju korisnici za širenje svijesti o projektu.

Iako je bila vrlo popularna tijekom ranih faza kripto ekosustava s prvim emitiranjem 2014. godine, marketinška strategija je u posljednje vrijeme oslabila zbog regulatornog nadzora.

Bitcoin preskočio 28 tisuća dolara

Kripto u iščekivanju odluke FED-a