Tvrtka je predstavila svoj plan za svoju novu kampanju “Moving America Forward”, koja će započeti serijom četiri različita oglasa u kojima će biti glavni izvršni direktor Coinbase Brian Armstrong.
Oni će se uglavnom emitirati tijekom “popularnih nedjeljnih emisija” na američkoj TV, a neki će se također pojavljivati u pauzama za oglase serije NBA finala. Kampanja će se također usredotočiti na prihvaćanje kripto i blockchaina u inozemstvu u zemljama poput Kine.
Naime, Coinbase želi istaknuti da su američko “globalno ekonomsko vodstvo i nacionalna sigurnost ugroženi ako SAD prepusti drugima svoju ulogu u izgradnji tehnologije koja će biti središnja za svjetske financijske infrastrukture.”
Najnovija kampanja slijedi sličnu koja je plasirana javnosti ranije ove godine a kojoj je Coinbase bio fokusiran na temu modernizacije financijske tehnologije putem kriptovalute.
U ožujku je tako tvrtka objavila video putem YouTubea pod naslovom “Vrijeme je za ažuriranje financijskog sustava”, dok je također emitirala reklamu tijekom NFL Super Bowla u veljači 2022. koji je sadržavao QR kod koji se skenirao i doveo korisnike na stranicu za darivanje BTC-a.
Tvrtka je također pojačala svoje napore u lobiranju i 12. svibnja pokrenula Globalno savjetodavno vijeće u kojem radi nekoliko bivših američkih zakonodavaca i čelnika industrije. Cilj grupe je globalno upravljati “sve složenijim i evoluirajućim” kripto krajolikom.
Također, u veljači je Coinbase također pokrenuo grassroots političku kampanju usmjerenu na SAD pod nazivom “#Crypto435” koja je usmjerena na to da se glasovi kripto korisnika čuju u svih 435 kongresnih okruga.