Prema istraživanju blockchain marketinške agencije Guerilla Buzz, čiji su klijenti primjerice CoinGecko i kripto mjenjačnica AAX, nevjerojatnih 35,8% od 1000 najboljih kripto projekata ove godine nije ažuriralo svoje web stranice nikakvim novim pisanim sadržajem.
Osim toga, izvješće je pokazalo da je od tih 1000 projekata manje od polovice (49,7%) do sada objavilo više od dva nova članka u 2023. godini.
Istraživači Guerilla Buzza izjavili su da je inspiracija za komparativnu studiju nastala nakon što su primijetili da “mnogim kripto tvrtkama nisu prioritet jaki marketinški temelji”.
Umjesto toga, većina tih tvrtki odlučuje usmjeriti svoje napore na “generiranje pompe za prodajom njihovih tokena” i “fokusiranje na kratkotrajne skokove rasta” umjesto davanja prioriteta dugoročnom organskom rastu.
Rad tvrdi da je metodologija istraživanja bila “jednostavna”, ali “intenzivna”. Prvo su istraživači ručno pregledali odgovarajuću web stranicu među 100 najboljih kripto projekata kako bi vidjeli imaju li blog.
Najaktivniji BNB
Odatle su procijenili broj članaka objavljenih u posljednjih nekoliko godina i provjerili koliko je novih postova na blogu objavljeno u 2023. Od 10 najboljih kripto projekata, Binanceov BNB lanac bio je jasan lider u blogiranju, s 59 novih članaka objavljenih ove godine.
Na drugom mjestu našao se Poligon s 36 novih objava, a slijedi ga Cardano s 12. Rad je također otkrio da je najpopularnije web mjesto za bloganje po izboru za kripto projekte bilo besplatno web mjesto za hosting blogova Medium.
To je navodno praksa koja se zadržala od dana ludila za ICO-om 2017., kada su se u razdoblju od nekoliko mjeseci pojavile tisuće novih projekata, od kojih su se mnogi odlučili za ništo više od web stranice od jedne stranice, white paper i “uzvišena obećanja tehnološke revolucije”.
I dok Medium ostaje glavna platforma za mnoge blogove o kripto projektima, to možda nije najbolji izbor za tvrtke koje traže dugoročni rast. “Oslanjajući se na platformu Mediuma, te tvrtke u biti povećavaju promet i rast Mediuma umjesto vlastitog”, napisali su istraživači.
“Iako su izvrsne mogućnosti SEO-a na stranici i visoki autoritet domene Mediuma možda učinile to lakim izborom za kripto tvrtke koje žele brzo stvoriti buzz, ovaj fokus na kratkoročne dobitke možda neće biti dugoročno održiv.”