Meta je pretrpjela gubitak od gotovo 4 milijarde dolara od svoje metaverzum jedinice Reality Labs u inače solidnom prvom tromjesečju za carstvo društvenih medija pod vodstvom Marka Zuckerberga, koje je objavilo konačni profit od 5,7 milijardi dolara.
Gubitak od 4 milijarde dolara slijedi gubitak od 14 milijardi dolara u 2022., no Zuckerberg je u izvješću o zaradi objasnio da je kompanija svjesna činjenice da će Reality Labs vjerojatno pretrpjeti još više gubitaka u ostatku 2023. i prestići minus iz 2022.
Gubici koje je pretrpio Reality Labs su, međutim, anulirani razvojem tvrtke u segmentu umjetne inteligencije , rekao je izvršni direktor tvrtke.
“Naš AI segment donosi dobre rezultate u našim aplikacijama i poslovanju. Također postajemo učinkovitiji kako bismo mogli brže stvarati bolje proizvode i staviti se u jaču poziciju za isporuku naše dugoročne vizije.”
I iako je Zuckerberg nedavno označio ulaganje u umjetnu inteligenciju kao “najveću pojedinačnu investiciju” u neku granu tvrtke, rekao je da su Metine metaverzalne ambicije i dalje glavni prioritet kompanije.
Meta ne odustaje od metaverzuma
“Razvio se narativ da se nekako udaljavamo od fokusiranja na viziju metaverzuma, pa samo želim reći unaprijed da to nije točno.” rekao je, dodajući, “Fokusirani smo i na AI i na metaverzum već godinama, i nastavit ćemo se fokusirati na oboje.”
Osim toga, Zuckerberg je objasnio da će metaverzum tehnologija pomoći njegovim AI vizijama i obrnuto.
“Metaverzum tehnologija također će pomoći u isporuci AI. Na primjer, utjelovljenje AI agenata iskoristit će velika ulaganja koja smo napravili u Avatare tijekom posljednjih nekoliko godina.”
Zuckerberg je ranije, u Facebook objavi od 28. veljače objasnio da tvrtka gradi paket kreativnih i izražajnih alata koji mogu pomoći u razvijanju učinkovitosti nekih od njegovih postojećih proizvoda:
“Dugoročno, usredotočit ćemo se na razvoj AI persona koje mogu pomoći ljudima na različite načine. Istražujemo iskustva s tekstom (poput chata u WhatsAppu i Messengeru), sa slikama (poput kreativnih Instagram filtara i formata oglasa), te s video i multimodalnim iskustvima.”
No, Zuckerberg je priznao da tvrtka ima “puno posla” prije nego što može pružiti “stvarna futuristička iskustva” za svoju publiku. Meta dionice poskočile su 11,7% nakon nekoliko sati nakon vijesti o boljem od očekivanog prvog kvartala.