Kriptoindustrija je pojačala svoje napore u lobiranju usred kripto zime koja je započela prošle godine. U 2022. tržišni sudionici potrošili su 25,57 milijuna dolara na lobiranje u Sjedinjenim Državama.
Ovaj se broj pojavljuje u studiji koju je objavio Money Mongers. Temelji se na podacima OpenSecretsa, nestranačke i neprofitne organizacije, koja prati troškove lobiranja (koji bi po zakonu trebali biti javno dostupni) u SAD-u
Prema ovim podacima, opći porast proračuna za lobiranje u industriji iznosio je 922% u pet godina između 2017. i 2022. U 2017., kada je cijena Bitcoina prvi put značajno skočila, mlada industrija potrošila je samo 2,5 milijuna dolara na napore lobiranja.
Prošle je godine taj broj iznosio 25,57 milijuna dolara. Samo u prethodnoj godini dionici su povećali svoje troškove za 121,41% s 11,54 milijuna dolara u 2021.
Što se izdvajanja tiče, na čelu je američka kripto burza Coinbase, koja je 2022. platila 3,3 milijuna dolara za 32 lobista. Trojku najboljih zaokružuju Blockchain Association s 18 lobista (1,9 milijuna dolara) i Robinhood s 20 lobista (1,84 milijuna dolara..
Američka podružnica najveće svjetske kripto burze, Binance.US, zauzela je tek deveto mjesto na popisu s 960 000 dolara potrošenih u 2022. Međutim, Binance .US je počeo značajnije trošiti tek 2021., podigavši svotu sa 160.000 dolara na gotovo milijun dolara u dvanaest mjeseci.
Ukupni izdaci kripto kompanija za lobiranje u Americi iznose nešto više od 50 milijuna dolara u šest godina, što je više nego skromno ako tu brojku usporedimo s drugim industrijama. Na primjer, farmaceutske tvrtke potrošile su preko 350 milijuna dolara na savezno lobiranje samo u 2022.