Uniswap uvodi kupnju NFT-a bilo kojim Ethereum tokenom

NFT tržišta obično imaju ograničenja u pogledu toga koje se kriptovalute mogu koristiti za kupnju imovine, ali Uniswapovo NFT tržište upravo je pokrenulo novu značajku koja sve to mijenja.

Uniswap NFT trgovci sada mogu koristiti bilo koji token na Ethereum blockchainu, poput stabilnih kovanica kao što su USDC ili Tether, ili čak meme kovanice kao što je Shiba Inu, za kupnju svojih NFT-ova putem pojednostavljenog sučelja.

Uniswapov novi Universal Router “pronalazi najisplativiju rutu” za razmjenu iz bilo kojeg tokena temeljenog na Ethereumu u token potreban za prodaju NFT-a (u većini slučajeva, Ethereum), a zatim gura taj kripto na OpenSea’s Seaport protokol za finalizaciju transakcije.

Uniswap time dramatično pojednostavljuje proces kupnje NFT-ova. Tvrtka je također rekla da uskoro planira podržati kombinirane iznose više različitih kriptovaluta za jednu NFT prodaju.

Novi alat namijenjen je postojećim Uniswap trgovcima koji već mijenjaju velike količine tokena na platformi. Također bi moglo pomoći korisnicima da žongliraju s likvidnošću kako bi brže ostvarili prodaju koju žele, a da ne moraju sami ručno zamijeniti tokene.

Također, za one koji su zabrinuti zbog poreznih implikacija trgovanja NFT-om, jedna transakcija manje prije kupnje NFT-a znači i jedan manje oporezivi događaj.

Uniswap NFT još uvijek daleko od konkurenata

Otkako je Uniswap prošle godine kupio NFT agregator Genie i pokrenuo značajku NFT tržišta na svojoj platformi u studenom, zabilježeno je manje od 10 000 ukupnih transakcija i otprilike 7,6 milijuna dolara u ukupnom prometu. 

Ima oko 16.600 ukupnih prodavača i 5.400 ukupnih kupaca. Uzimajući u obzir činjenicu da njegova šira DeFi platforma ima gotovo 4,8 milijuna ukupnih korisnika, Uniswap još uvijek nije uspio masovno dovesti svoje korisnike na novi NFT proizvod.

Najnoviji napredak Uniswapove NFT platforme mogao bi poboljšati korisničko iskustvo, ali nije jasno hoće li to biti dovoljno da odvrati promet od rivala kao što je Blur, a koji nudi poticaje u vidu tokena i airdropove za trgovce velikim količinama. 

U vrijeme pisanja, Blur aktivnost čini 80,6% tržišnog udjela NFT-a po volumenu u prošlom tjednu, dok OpenSea zauzima oko 14,5%. Uniswapova NFT platforma još uvijek je mala mrlja na grafovima. 

Kada su upitani za komentar o tržišnoj dominaciji Blura i OpenSea, iz Uniswap Labsa su rekli da su njegovi proizvodi “napravljeni da traju”.

Slijedi novi airdrop Blura

SEC ne dopušta prodaju Voyagera Binanceu