NFT tržište Blur objavilo je da uskoro slijedi novi airdrop tokena vrijednosti od oko 300 milijuna dolara lojalnim korisnicima. Objava slijedi nekoliko dana nakon što je Blur prestigao nekada nedodirljivog konkurenta OpenSea kao najpopularniju Ethereum NFT platformu za trgovanje.
Blur će izdati 300 milijuna svojih izvornih BLUR tokena trgovcima tijekom tzv “2. sezone” platforme, koja je već započela.
U “1. sezoni”, koja je kulminirala predstavljanjem izvornog tokena BLUR-a prošlog tjedna, Blur je nagradio trgovce koji su prešli na platformu s konkurentskog OpenSea, izlistali NFT-ove na platformi odmah nakon listopadskog pokretanja ili koristili Blur za licitiranje na NFT-ovima.
“Sezona 2” će podrazumijevati tokene distribuirane trgovcima u više fiksno gamificiranom programu, prema tvrtki.
Korisnicima Blura bit će dodijeljena “ocjena lojalnosti” na temelju njihove interakcije i predanosti platformi za trgovanje, a kupci i prodavači koji se suzdrže od korištenja bilo kojeg druog NFT tržišta dobit će, na primjer, 100% ocjenu lojalnosti.
Korisnikov rezultat, u kombinaciji s količinom NFT-ova koje izlista, odredit će koliko će BLUR tokena u konačnici dobiti u kasnijem airdropu.
Prema ovom novom sustavu vjernosti, čak i manje značakjne radnje mogu potencijalno povećati izglede korisnika da dobije više BLUR-a. Tvrtka je u utorak implicirala da bi čak i citiranje objave na Twitteru u vezi s drugom sezonom moglo povećati ocjenu lojalnosti korisnika.
Smanjenje tantijema
Nejasno je, međutim, koje tehničke mehanizme Blur ima za povezivanje aktivnosti na zasebnim platformama poput Twittera s metrikom na vlastitoj stranici.
Ova Blurova objava označava najnoviju eskalaciju u sveobuhvatnom ratu koji je izbio između NFT platformi za privlačenje i zadržavanje kupaca. Obje tvrtke ponudile su pogodnosti korisnicima koji blokiraju onu drugu platformu.
OpenSea s volumenom od 13,3 milijarde dolara, koji se dugo smatrao jedinim dominantnim Ethereum NFT tržištem, posljednjih je mjeseci vidio snažan odljev korisnika u Blur, uglavnom zahvaljujući navedenom unosnom programu poticaja.
Prošli tjedan, vjerojatno potaknut naglim usponom Blura i nedostatkom tržišnih naknada, OpenSea je eliminirao vlastitu naknadu od 2,5%, primarni izvor prihoda tvrtke, na “ograničeno vrijeme”.
Također je smanjio tantijeme za kreatore, nekada zaštitni znak NFT modela, koji je prije jamčio kreatorima obično 5-10% na sekundarnu prodaju NFT-a. Takve naknade za tantijeme način su na koji NFT projekti stvaraju stalni prihod nakon početnog pada ili prodaje.
Iako se Blur trenutačno može pohvaliti znatno većim obujmom trgovanja od OpenSea, čini se da je većinu te aktivnosti generirao manji broj kitovskih trgovaca koji su prebacivali NFT-ove u Blurov program nagrađivanja kako bi prikupili što više BLUR-a.